網頁

星期二, 12月 11, 2007

My mistake, your luck

昨天收到一封信,差點笑死我了!

寄件人是我的老闆,因為這學期有修一堂他的課,這封信是關於這堂課的期末考試與學期總成績。

原文如下:

Subject: D'OH!

Obviously something was wrong with 6(a), it was too easy.
(很明顯那第六題的 part (a)有些不太對勁,那題實在是太簡單啦!)
I intended to say that the unit STEP u(n1,n2) is applied.
(我其實是要你們應用「單位步階函數」(他題目出成 unit impulse, 「單位脈衝函數」,差一個字,難度天差地別))
Well, my mistake, your luck.
(我的一時不察,算你們好狗運啦)

I will have the grades in Blackboard sometime tomorrow morning and will upload them in Banner on Thursday. So if you have questions about your grade, please ask me before Thursday.

AD

當時我在做考卷時還以為是他大發慈悲,因為這次的期末考題目,跟上學期考一個星期的期末考比起來,真的是太容易囉!

標題還用 D'OH (D 是老闆 Last Name 的縮寫,也可以想成 Doctor),真是太搞笑了啦!

沒有留言:

張貼留言